Als campaners del Micalet: El diumenge deia 15, vaig estar en el Micalet, com atres vegaes ho ha fet, a presenciar el volteig de campanes con motiu de la festivitat de l’Asunsió. Quin germanor hi ha entre ells, inclús amb les campanes, perque vaig vore que les traten com de la familia. Un reconeiximent per a estos, poc conegut, amants de les tradicios campaneres. I com les diguerem allí dalt “fins l’any que ve”. Un que els va aplaudir. Gracies.
![]() |
||
© Las Provincias (1993) © Campaners de la Catedral de València (2026) campanerscatedralvalencia@gmail.com Actualització: 22-06-2026 |
||